niedziela, 13 stycznia 2013

Mój pierwszy raz:)

Wreszcie się złamałem i założyłem bloga! Tym głównym impulsem było wyzwanie Na Strychu "z brokatem", ale moja siostra cioteczna która mnie zaraziła całą tą zabawą piłowała mnie o bloga już od jakiegoś czasu : p. Mam już pare prac wcześniejszych  ale zaczne od tej...








Użyte materiały:
1.Distress'y( tło- Broken china, peeled paint, shabby shutters)(Elin-fired brick, broken china, dried marigold, spiced marmalade, vintage photo)
2.Stickles-Rock Candy

5 komentarzy:

  1. Bardzo urocza karteczka. Dobrze,że się przełamałeś i założyles bloga bo nie ma co chować takich cudów jak ta praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie! :D Witamy w wirtualnym świecie :D To teraz powrzucaj całą resztę tych śliczności z szuflady :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jak dobrze mieć siostrę - prawda :D
    Super praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w prowadzeniu bloga! :D
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Na Strychu!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny debiut. Życzę powodzenia i radości z blogowania.
    Dziękuję za udział w zabawie Na Strychu.

    OdpowiedzUsuń